Kein Macromedia Flashplayer? Klick bitte hier!
Dardania.de
Kethu Mbrapa   Dardania.de > Kultura > Bisedoni nė gjuhėt e huaja
Emri
Fjalėkalimi
Bisedoni nė gjuhėt e huaja Deutsch, English, Franēais ...



Pėrgjigju
 
Funksionet e Temės Shfaq Modėt
Vjetėr 24-02-07, 01:56   #1
arber145
 
Avatari i arber145
 
Anėtarėsuar: 15-02-07
Vendndodhja: Gjermani
Postime: 55
arber145 me shokė shumearber145 me shokė shume
Dėrgo mesazh me anė tė MSN tek arber145
Gabim Fjalori Shqip-gjermanisht online

Online-Wörterbuch Albanisch-Deutsch

www.fjalor.de


__________________
jeto sot se neser eshte vone
arber145 Nuk ėshtė nė linjė   Pėrgjigju Me Kuotė
Nyje Interesante
Vjetėr 25-02-07, 14:24   #2
budo785
 
Avatari i budo785
 
Anėtarėsuar: 13-02-07
Postime: 209
budo785 i dashurbudo785 i dashurbudo785 i dashurbudo785 i dashur
Gabim

Arber vielen Danke,dies Lexion ist viel gut.Mach's gut:-)
__________________
Dy pika loti rane mbi qelq
E un per ty se cndjeva mall
......
budo785 Nuk ėshtė nė linjė   Pėrgjigju Me Kuotė
Vjetėr 13-05-07, 14:05   #3
RiannA
I*N*F*I*N*I*T
 
Avatari i RiannA
 
Anėtarėsuar: 02-03-07
Postime: 2,009
RiannA VIPRiannA VIPRiannA VIPRiannA VIPRiannA VIPRiannA VIPRiannA VIPRiannA VIP
Gabim

nc nc nc wer lernt eine Sprache nur durch lesen???
RiannA Nuk ėshtė nė linjė   Pėrgjigju Me Kuotė
Vjetėr 13-05-07, 18:48   #4
arton bala
 
Anėtarėsuar: 24-12-06
Postime: 1,017
arton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėm
Gabim

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga RiannA
nc nc nc wer lernt eine Sprache nur durch lesen???

hahhaah und vor allem: wer erlernt eine sprache allein duch dieses wörterbuch??
die trefferquote der von mir benötigten wörter war bisher nicht der rede wert, null komma nichts..

viele grüße
arton bala Nuk ėshtė nė linjė   Pėrgjigju Me Kuotė
Vjetėr 14-05-07, 14:19   #5
RiannA
I*N*F*I*N*I*T
 
Avatari i RiannA
 
Anėtarėsuar: 02-03-07
Postime: 2,009
RiannA VIPRiannA VIPRiannA VIPRiannA VIPRiannA VIPRiannA VIPRiannA VIPRiannA VIP
Gabim

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga arton bala
hahhaah und vor allem: wer erlernt eine sprache allein duch dieses wörterbuch??
die trefferquote der von mir benötigten wörter war bisher nicht der rede wert, null komma nichts..

viele grüße
Ich hab mir dieses Wörterbuch noch nicht angeschaut, sollte ich mal machen aber dennoch bin ich der Meinung, dass man allein durch Vokabeln lernen nicht den Sprachgebrauch intus haben kann. Das zeigt allein schon mein damaliges Schulenglisch...wenn ich nicht aus eigenen Stücken mich für die Sprache interessiert hätte, würde ich immernoch rumstottern wenn jemand: hello sagt.

Nun ja, ein Wörterbuch ist dann nötig, wenn es um eine grammatikalische Ausbersserung geht...aber nicht um eine völlig fremdartige Sprache und dann auch noch die Deutsche zu erlernen.


Gruß


PS: Wer einen Sprachkurs braucht, könnt euch ruhig melden, ich beiße nicht, wenn ich schon zu Mittag gegessen habe hahaha
__________________
O mic Sokola, o lek Dukagjina, a thu pa juve nuk e kishte zbulu RAP-in Prishtina?!
RiannA Nuk ėshtė nė linjė   Pėrgjigju Me Kuotė
Vjetėr 14-05-07, 21:31   #6
arton bala
 
Anėtarėsuar: 24-12-06
Postime: 1,017
arton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėm
Gabim

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga RiannA
Ich hab mir dieses Wörterbuch noch nicht angeschaut, sollte ich mal machen aber dennoch bin ich der Meinung, dass man allein durch Vokabeln lernen nicht den Sprachgebrauch intus haben kann. Das zeigt allein schon mein damaliges Schulenglisch...wenn ich nicht aus eigenen Stücken mich für die Sprache interessiert hätte, würde ich immernoch rumstottern wenn jemand: hello sagt.

Nun ja, ein Wörterbuch ist dann nötig, wenn es um eine grammatikalische Ausbersserung geht...aber nicht um eine völlig fremdartige Sprache und dann auch noch die Deutsche zu erlernen.


Gruß


PS: Wer einen Sprachkurs braucht, könnt euch ruhig melden, ich beiße nicht, wenn ich schon zu Mittag gegessen habe hahaha
Haahahahaha wer sich jetzt nicht traut, sich zu melden, dem ist nicht mehr zu helfen. Ja mehr als eine ausdrückliche Offenbarung als ein nicht-beißendes Wesen, zumindest mittags nicht, kann man doch nicht erwarten :) :)

Also, du hast schon Recht, allein durch Vokabelnlernen und durch Nachschlagen in Wörterbüchern ist eine Sprache nicht zu erlernen. Es kommt aber auch darauf an, welche Ansprüche man sich gesetzt hat, also bis zu welchem grad man die Sprache erlernen möchte oder wofür man sie braucht. Wer z.B. danach bestrebt ist, ein Gefühl für die Sprache zu gewinnen, weil er sein restliches Leben in einer deutschsprachigen Gesellschaft verbringen wird, der muss natürlich viel mehr tun, etwa viele Bücher lesen und möglichst viel Zeit mit Einheimischen o.Ä. verbringen. Jemand aber, der nur einige wichtige Begriffe übersetzen will, um Geschäfte des täglichen Bedarfes eigenständig erledigen zu können, oder weil er bestimmte albanische Fachbegriffe braucht (wie in meinem fall), der ist eigentlich mit einem Wörterbuch gut bedient. Nur das blöde ist, dass es für Albanisch kaum eines gibt, welches ansatzweise so reichhaltig ist wie die der meisten anderen Sprachen. Das wollte ich mit meinem Tadel-Beitrag von oben gemeint haben..

Grüßlies




arton bala Nuk ėshtė nė linjė   Pėrgjigju Me Kuotė
Vjetėr 18-05-07, 12:55   #7
RiannA
I*N*F*I*N*I*T
 
Avatari i RiannA
 
Anėtarėsuar: 02-03-07
Postime: 2,009
RiannA VIPRiannA VIPRiannA VIPRiannA VIPRiannA VIPRiannA VIPRiannA VIPRiannA VIP
Gabim

hahaahahahah

Also mein Angebot steht noch mit dem Kurs...

Gruß
__________________
O mic Sokola, o lek Dukagjina, a thu pa juve nuk e kishte zbulu RAP-in Prishtina?!
RiannA Nuk ėshtė nė linjė   Pėrgjigju Me Kuotė
Vjetėr 18-05-07, 14:05   #8
arton bala
 
Anėtarėsuar: 24-12-06
Postime: 1,017
arton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėmarton bala i pazėvėndėsueshėm
Gabim

Klingt sehr verlockend!!
Und zu welchen zeiten sollte der einblick in die abgründigen geheimnisse der sprache erfolgen? Das interesse steigt unkontrolliert weiter...
arton bala Nuk ėshtė nė linjė   Pėrgjigju Me Kuotė
Vjetėr 17-09-09, 14:51   #9
suzana
 
Anėtarėsuar: 08-05-05
Vendndodhja: usa chicago
Postime: 2
suzana e ka pezulluar reputacionin
Dėrgo mesazh me anė tė MSN tek suzana
Gabim Titulli: Fjalori Shqip-gjermanisht online

nuk mundem te shkoj ne shkoll
suzana Nuk ėshtė nė linjė   Pėrgjigju Me Kuotė
Vjetėr 02-02-10, 22:16   #10
ajshe
 
Anėtarėsuar: 25-01-05
Postime: 2
ajshe e ka pezulluar reputacionin
Gabim Titulli: Fjalori Shqip-gjermanisht online

a ka mundsi me msu germanisht ca fjal
ajshe Nuk ėshtė nė linjė   Pėrgjigju Me Kuotė
Vjetėr 13-02-11, 09:25   #11
lulzimi
 
Anėtarėsuar: 11-02-04
Vendndodhja: prishtin
Postime: 1
lulzimi e ka pezulluar reputacionin
Smile Titulli: Fjalori Shqip-gjermanisht online

Citim:
Postimi origjinal ėshtė bėrė nga ajshe Shiko postimin
a ka mundsi me msu germanisht ca fjal
shqip dhe gjermanisht
lulzimi Nuk ėshtė nė linjė   Pėrgjigju Me Kuotė
Vjetėr 25-06-11, 11:51   #12
taralushi
 
Anėtarėsuar: 29-09-03
Postime: 20
taralushi e ka pezulluar reputacionin
Gabim Titulli: Fjalori Shqip-gjermanisht online

ose ketu


__________________
http://www.youtube.com/watch?v=lCEaeOsPw-I
taralushi Nuk ėshtė nė linjė   Pėrgjigju Me Kuotė
Pėrgjigju


Anėtarėt aktiv qė janė duke parė kėtė Temė: 1 (0 Anėtarėt dhe 1 Guests)
 
Funksionet e Temės
Shfaq Modėt

Rregullat E Postimit
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is ON
Figurinat Janė ON
Kodi [IMG] ėshtė ON
Kodi HTML ėshtė OFF



Hyrja | Chat | Diskutime | Muzik Shqip | Poezi | Lojra | Kontakt


1999 - 2014 Forumi Dardania

Te gjitha kohėt janė nė GMT +1. Ora tani ėshtė 14:42.
Powered by vBulletin Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.